Государственное учреждение

«Херсонский областной лабораторный центр Министерства здравоохранения Украины»

Результати лабораторно-інструментальних досліджень факторів середовища життєдіяльності дітей в навчально-виховних закладах області у 2018 році

   У 2018 році структурними підрозділами ДУ „Херсонський обласний лабораторний центр МОЗ України” проводився соціально-гігієнічний моніторинг лабораторно-інструментальних досліджень факторів середовища життєдіяльності дітей в  навчально-виховних закладах області.

 

   На санітарно-хімічні показники досліджено 1623 проби питної води, з них не відповідали нормативам 176 (10,8%), на мікробіологічні показники –  1990 проб, з них не відповідали нормативам – 69 (3,5%).   

 

   Проведено 13900 вимірів штучного та природного освітлення, з них не відповідали нормі 524  або 3,8%. Досліджено 269 вимірів шуму, відхилень не встановлено.

 

   В комп’ютерних класах навчальних закладів м.Херсон проведено 60  вимірів напруженості електромагнітного випромінювання, всі результати в нормі.

 

   Проведено 7918  вимірів показників мікроклімату, з них 110 (1,4%)  не відповідали нормі. Більшість відхилень від норми параметрів мікроклімату відбулося за рахунок дошкільних закладів (1,6%) та шкіл (1,1%) області.

 

   В приміщеннях 3-х навчально-виховних закладів області було досліджено 18 проб повітря на пил і аерозолі, відхилень від норми не встановлено.

 

   В дошкільних навчальних закладах досліджено 2891 пробу піску з пісочниць на відповідність нормам за хімічними, мікробіологічними та паразитологічними показниками. З них  бакзабруднення виявлено в 1,9% пробах,   яйця гельмінтів – в 1,2%.

 

   При встановленні відхилень від санітарно-гігієнічних норм у дослідженнях, виконаних в ході соціально-гігієнічного моніторингу, завідувачам дошкільних навчальних закладів, директорам загальноосвітніх шкіл, шкіл-інтернатів, начальникам відділів освіти райдержадміністрацій та міськвиконкомів, територіальних відділів Держпродспоживслужби фахівцями структурних підрозділів Лабораторного центру надавалися відповідні результати лабораторних та інструментальних досліджень для прийняття ними подальших заходів реагування та приведення факторів середовища життєдіяльності дітей в навчально-виховних закладах області у відповідність з гігієнічними вимогами.   

2019-03-12