Аналіз роботи зі зверненнями громадян
2019-07-10
За звітний період надійшло усього 3 звернення, що на рівні аналогічного періоду 2018 року. Причини звернень: щодо шкідливого впливу шуму від гучної музики дискотеки приватного підприємця, проведення досліджень шумового навантаження та рівня забруднення атмосферного повітря у зв’язку з діяльністю готельного комплексу "Панорама" м. Херсон, обстеження подвір’я у с. Молодіжне...
2021-04-15
За звітний період надійшло 13 звернень, що на 77% або у 4,3 рази більше, ніж за аналогічний період 2020 року-3.
Причини звернень: переважна більшість звернень-11 або 84,6% стосувалася гострої коронавірусної хвороби COVID-19, зокрема питань видачі результатів та проведення дослідження методом ПЛР, правил виходу із самоізоляції згідно додатку «Дій вдома»....
2020-07-09
За звітний період надійшло 6 звернень громадян, що вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2019 року-3.
Причини звернень: - щодо виявлення контактних осіб померлої від COVID-19 у м.Олешки;
- питання щодо отримання результатів проходження тесту на коронавірус;
- щодо стаціонарного лікування та госпіталізації без результату аналізу на COVID-19;
- щодо надання неповної відповід...
2021-10-21
За звітний період надійшло 3 звернення, що на 40% або 1,6 рази менше, ніж за аналогічний період 2020 року-5.
Причини звернень:
- шум та вібрація у житловому приміщенні від гучної музики ресторану
(м. Каховка).
- щодо перевірки роботи Горностаївського міжрайонного відд...
2019-04-16
За звітний період надійшло усього 3 звернення, що втричі більше, ніж за аналогічний період 2018 року, коли звернення взагалі не надходили. Причини звернень: щодо незадовільної якості питної води, шкідливого впливу шуму від гучної музики закладу громадського харчування, забруднення річки Дніпро каналізаційними стоками. Усі звернення розглянуто у 15-денний термін.
&nbs...
2021-02-04 дата последнего изменения 2021-02-04
За звітний період надійшло 123 звернення, що у 20,5 разів або на 95% більше, ніж за аналогічний період 2019 року-6.
Причини звернень: переважна більшість звернень-116 або 94,3% стосувалася гострої коронавірусної хвороби COVID-19, зокрема питань видачі результатів та проведення дослідження методом ПЛР, заходів запобігання розповсюдженню коронавірусної хвороби, правил...
2021-07-19
За звітний період надійшло 5 звернень, що на 60% або 1,6 рази більше, ніж за аналогічний період 2020 року-3.
Причини звернень: скарги на роботу пункту безкоштовного експрес-тестування на КПВВ Каланчак – 2 (40%),
прохання надати результат ПЛР-тесту – 1 (20%),
про проблеми виходу із самоізоляції згідно додатку «Дій вдома» – 1 (20%,
щодо сприя...
Страниц: 2