Державна установа

«Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України»

Аналіз роботи зі зверненнями громадян



2019-07-10
     За звітний період надійшло усього 3 звернення, що на рівні аналогічного періоду 2018 року. Причини звернень: щодо шкідливого впливу шуму від гучної музики дискотеки приватного підприємця, проведення досліджень шумового навантаження та рівня забруднення атмосферного повітря у зв’язку з діяльністю готельного комплексу "Панорама" м. Херсон, обстеження подвір’я у с. Мол...
2021-04-15
За звітний період надійшло 13 звернень, що на 77% або у 4,3 рази більше, ніж   за аналогічний період 2020 року-3. Причини звернень: переважна більшість звернень-11  або 84,6% стосувалася гострої коронавірусної хвороби  COVID-19, зокрема  питань видачі результатів та проведення дослідження методом ПЛР, правил виходу із самоізоляції згідно додатку «Дій вдома»....
2020-07-09
За звітний період надійшло 6 звернень громадян, що вдвічі більше, ніж   за аналогічний період 2019 року-3. Причини звернень: - щодо виявлення контактних осіб померлої від COVID-19 у м.Олешки; - питання щодо отримання результатів проходження тесту на коронавірус; - щодо стаціонарного лікування та госпіталізації без результату аналізу на COVID-19; - щодо  надання неповної відповід...
2021-10-21
За звітний період надійшло 3 звернення, що на 40% або 1,6 рази менше, ніж   за аналогічний період 2020 року-5. Причини звернень: -          шум та вібрація у житловому приміщенні від гучної музики ресторану (м. Каховка). -          щодо перевірки роботи Горностаївського міжрайонного відділу по п...
2019-04-16
За звітний період надійшло усього 3 звернення, що втричі більше, ніж за аналогічний період 2018 року, коли звернення взагалі не надходили. Причини звернень: щодо незадовільної якості питної води, шкідливого впливу шуму від гучної музики закладу громадського харчування, забруднення річки Дніпро каналізаційними стоками. Усі звернення розглянуто у 15-денний термін.      &nbs...
2021-02-04 дата останньої зміни 2021-02-04
За звітний період надійшло 123 звернення, що у 20,5 разів або на 95% більше, ніж   за аналогічний період 2019 року-6. Причини звернень: переважна більшість звернень-116  або 94,3% стосувалася гострої коронавірусної хвороби  COVID-19, зокрема  питань видачі результатів та проведення дослідження методом ПЛР, заходів запобігання розповсюдженню коронавірусної хвороби, правил...
2021-07-19
За звітний період надійшло 5 звернень, що на 60% або 1,6 рази більше, ніж   за аналогічний період 2020 року-3. Причини звернень: скарги на роботу пункту безкоштовного експрес-тестування на КПВВ   Каланчак – 2 (40%), прохання надати результат ПЛР-тесту – 1 (20%), про проблеми виходу із самоізоляції згідно додатку «Дій вдома» – 1 (20%, щодо сприя...
Сторінок: 2